Splošni prodajni pogoji
Splošni prodajni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
S spletno stran in spletno trgovino upravlja podjetje
Storma, Igor Meglič s.p..
Ob Blažovnici 29b , 2341 Limbuš , Slovenija
Davčna številka: SI45255598 , smo davčni zavezanec
Poslovni račun pri NLB d.d.
IBAN: SI56 0228 0026 0556 381
SWIFT: LJBASI2X
Za nakup ali uporabo izdelkov morate biti starejši od 18 let. S potrdilom strinjanja s spodaj navedenimi splošnimi prodajnimi pogoji hkrati potrjujete, da ste starejši od 18 let.
Podjetje se zavezuje, da ne bo postavljala nobenih pogodbenih pogojev, ki bi bili nepošteni do potrošnika, v skladu z določbami ZVPot. Nepošteni pogodbeni pogoji so nični.
Predmetni splošni prodajni pogoji so objavljeni na spletni strani storma.si v nogi spletne strani pod “Splošni prodajni pogoji”, prav tako se v fizični obliki hranijo na sedežu podjetja. Z objavo na spletnem mestu se šteje se, da so kupcu splošni prodajni pogoji znani, s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe pa kupec izjavlja, da je splošne pogoje prebral in se z njimi v celoti seznanil.
Spremembe splošnih prodajnih pogojev
Podjetje se zavezuje, da bo vsaka sprememba splošnih prodajnih pogojev objavljena na spletni strani www.storma.si z datumom uveljavitve spremembe. Splošni prodajni pogoji so zavezujoči v tisti obliki in glede tiste vsebine, ki je bila strankama dostopna na dan sklenitve pogodbe.
Ob morebitni spremembi splošnih pogojev postanejo spremembe za kupca zavezujoče z dnem, ko se z njimi seznani. Šteje se, da je kupec seznanjen s spremembami v trenutku objave spremembe na spletni strani www.storma.si in s prejemom obvestila o spremembi. S tem se šteje, da kupec soglaša s spremembo splošnih pogojev.
V kolikor kupec poda izjavo, da ne soglaša s spremenjenimi pogoji poslovanja, ima podjetje pravico, da odstopi od pogodbe.
V primeru, da bi bila posamezna določba v pogodbi ali splošnih pogojih neveljavna ali neizvedljiva ali če bi nastala pravna praznina, to ne vpliva na ostala določila v pogodbi ali splošnih pogojih. Pri tem sta obe stranki soglasni, da se namesto neveljavne ali neizvedljive ali neobstoječe določbe uporablja določba, ki je najbližja namenu ali cilju pogodbe.
Dostopnost informacij
Podjetje se z splošnimi prodajnimi pogoji zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:
- Identiteto podjetja (ime in sedež družbe, številka registra),
- Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- Bistvene značilnosti blaga,
- Dostopnost produktov (vsak produkt, ki je v ponudbi na spletnem mestu, je dostopen v razumljivem roku)
- Pogoje dostave produktov (način, kraj in rok dostave),
- Cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- Način plačila in dostave,
- Časovno veljavnost ponudbe,
- Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo produkta,
- Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
Uporaba jezika
Podjetje v skladu s prvim odstavkom 2.člena ZVPOT posluje s potrošniki v slovenskem jeziku. V pisnih sporočilih uporablja celotno ime svojega podjetja in sedež. Pri označevanju izdelkov kupcu posreduje potrebne informacije glede značilnosti, prodajnih pogojev, uporabe in namembnosti izdelka. Te informacije so v jeziku, ki so potrošnikom na območju Republike Slovenije lahko razumljivi. Namesto besednega jezika podjetje pri označevanju izdelkov uporablja tudi splošno razumljive simbole in slike.
Kadar je poslovanje namenjeno tudi tujcem, poleg slovenščine tudi uporablja tudi tuji jezik, v skladu s prvim odstavkom 14.člena ZJRS.
Plačilne metode oz. ponudba
Našim strankam ponujamo sledeče načine plačil:
- Po oddanem povpraševanju vam bomo posredovali predračun z vsemi podatki.
- Plačilo po povzetju – Plačilo po povzetju je primerno, če želite plačilo ob prevzemu naročenega blaga, ta storitev je omejena na vrednost nakupa 200,- €.
- Plačilo s plačilnimi karticami Mastercard, Visa, Paypal
- Plačilo na obroke za imetnike kartic NLB in Visa
- Plačilo na do 48 obrokov za fizične osebe preko sistema Leanpay
- Poslovni najem Grenke za pravne osebe
- Leasing NLB Lease&Go za pravne osebe
- Odloženo plačilo z valuto 30-dni za proračunske uporabnike, stalne kupce,… odobritev valutnega plačila je izključna pravica prodajalca
Podjetje zagotavlja, da kupec v postopku oddaje naročila pri sklenitvi pogodbe na daljavo z uporabo elektronskih sredstev izrecno potrdi, da se z oddajo naročilo strinja s plačilom. Funkcija, ki sproži oddajo naročilo, je označena z besedami “potrdi naročilo”. Z oddajo naročila je povezana obveznost plačila družbi.
Če ne najdete željenega načina plačila izberite opcijo »Plačilo po računu« v opombe pri naročilu pa vpišite željene opcije, sporočila,… Kontaktirali vas bomo da se o vaših željah pogovorimo.
Za vse ostale možnosti nam posredujte povpraševanje in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
Do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti Storma, Igor Meglič s.p., čeprav so že bili dostavljeni kupcu. V primeru neplačila oz. nepopolnega plačila ima Storma, Igor Meglič s.p. pravico, da od kupca zahteva vračilo izdelka v brezhibnem stanju.
Ponudnik izda račun, ki je veljaven dokaz za reklamacijo oz. garancijo.
Cene v spletni trgovini
Vse cene so v EUR in vključujejo 22%DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Navedene cene veljajo le za nakupe v Spletni trgovini Storma, Igor Meglič s.p. in se lahko razlikujejo od cen v razstavno-prodajnem salonu Storma, Igor Meglič s.p. ali cen navedenih v drugih medijih.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Če cena na strani ni vpisana Vam bomo poslali ponudbo z ceno.
Veljavnost akcijske ponudbe, kuponi
Roki veljavnosti akcije, ki se med sabo lahko razlikujejo, so navedeni oz. veljajo do razprodaje akcijskih zalog.
Kupone ki ste jih pridobili lahko vnovčite v okviru njihove vrednosti izražene v znesku ali v odstotku in njihovih omejitev.
Kuponi so lahko časovno omejeni. Število koriščenj določenega kupona je lahko omejeno.
Medsebojna kombinacija kuponov je lahko omejena, odvisno od tipa in vrste kupona.
Kuponi so vnovčljivi izključno za naročila na spletni strani in jih ni možno koristiti v fizični trgovini.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prejema blaga v posest, družbi na elektronski naslov info@storma.si nedvoumno in jasno sporoči, da odstopa od pogodbe. To lahko stori, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga. Kupec v skladu z devetim odstavkom 43. d člena ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Na podlagi petega odstavka 43. člena ZVPot kupec nima pravice odstopati v primeru personaliziranih izdelkov ali izdelkov ki so bili naročeni posebej zanj. Gre za blago, ki se izdeluje po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Nadomestila za ceno personaliziranega izdelka, ki vključuje graviranje, tisk ali drugo modifikacijo, podjetje ne more ponuditi.
Potrošnik mora nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po sporočilu, da odstopa od naročila podjetju vrniti blago na naslov:
Storma, Igor Meglič s.p.
Ob Blažovnici 29 b
2341 Limbuš
Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo (preverja se poštni žig).
V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik krije stroške vračila blaga, če je potrebno. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bo podjetje opravila nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
Podjetje ima pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema in pregleda vrnjenega blaga. Stroški poštnine za vračilo blaga so nepovratni in strošek ne bo vključen v vračilo kupnine.
Kupec mora produkt vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini. To ne velja, če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Če se zaradi uporabe vrne blago brez originalne embalaže ali je blago poškodovano, lahko podjetje zoper kupca uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšanje vrednosti blaga.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. kakršni koli drugi popusti, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Omogočamo tudi zamenjavo izdelka iz našega prodajnega programa, po dogovoru. V primeru menjave stroške poštnine krije kupec.
Kupec mora blago vrniti na naslov:
Storma, Igor Meglič s.p.
Ob Blažovnici 29 b
2341 Limbuš
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od dobave blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Garancija
Vsi izdelki v Spletni trgovini Storma, Igor Meglič s.p. imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele na sedežu podjetja Storma, Igor Meglič s.p.. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na naš servis Storma, Igor Meglič s.p..
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu.
Garancija ne velja za: potrošni material kot so jermeni, ležaji, žarnice, baterije, tekočine itd.
Garancija se uveljavlja s kopijo računa. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku, bomo na servisu odpravili brezplačno. Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno.
Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:
- neupoštevanje navodil za uporabo
- popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
- vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
- malomarno ravnanje z izdelkom,
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev ali tokovnih sunkov po krivdi kupca oziroma tretje osebe
- poškodbe kot posledica višje sile
V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo se lahko obrnete na info@storma.si.
Odgovornost za stvarne napake
Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem.
Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Napaka je stvarna, če nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo. Stvarna napaka se lahko uveljavlja v primerih:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali pa bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le simbolično.
Reklamacija iz naslova stvarne napake
Kupec lahko v skladu s 37a. členom ZVPot uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki kupec ponudniku sporoči preko elektronskega sporočila na info@storma.si s slikami, kjer so dokumentirane pomanjkljivosti oziroma izpolnjenega obrazca kjer specificira pomanjkljivosti. Podjetje bo pisno odgovorilo potrošniku na zahtevek najpozneje v osmih dneh po njegovem prejemu.
Ponudnik ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa.
V kolikor je kupec pravilno obvestil ponudnika o napaki in ponudnik napako prizna, ima pravico od ponudnika zahtevati da:
- odpravi napako na blagu
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom
- vrne plačani znesek.
Dobavni rok
Spletna trgovina Storma, Igor Meglič s.p. želi čim bolj ustreči željam vseh kupcev, zato vam kupljeno blago iz blagovnih skupin orodja in merila v vrednosti nad 200€ pošljemo brezplačno na vaš naslov. Če je izdelek na zalogi, je dobavni rok največ dva delovna dneva od prejetja elektronskega obvestila na vaš e-poštni naslov, da je vaše naročilo odposlano, v nasprotnem primeru pa ustrezno dlje.
Po vsakem naročilu na spletni strani se le to fizično pregleda in se kupcu pošlje na naveden elektronski naslov potrditev naročila. Šele ta potrditev naročila se smatra kot sklenitev kupoprodajne pogodbe.
Cenik dostave
Cenik dostave po Sloveniji.
Dostava se praviloma izvaja s paketno distribucijo GLS.
Strošek dostave je 5,49 € z ddv, pri vrednosti naročila nad 200 € se poštnina ne obračuna.
Za dostavo na druge lokacije nam pošljite povpraševanje.
Cena, zaloga ter podatki o artiklu
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, objavljenih na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko značilnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takšnem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo pogodbene lastnosti izdelka. Za vsa vprašanja ali dvome nas prosim kontaktirajte in pripravili vam bomo obvezujočo ponudbo.
Varnost
Storma, Igor Meglič s.p. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine www.storma.si ponudnik hrani za nedoločen čas. Pri kupcih pa hrani še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum nakupov in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Osebne podatke bo ponudnik uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Prav tako ne bodo predani tretjim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina in vsi podatki na njej, slike produktov grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Omejitev odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti produktov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da spletna trgovina včasih ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega produkta.
Izključitev odgovornosti
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja. To pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času in seznanjen z nadaljnjimi koraki. Kupec mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@storma.si ali po klasični pošti na naslov:
Storma, Igor Meglič s.p.
Ob Blažovnici 29b
2341 Limbuš
Postopek obravnave pritožbe je zaupen in obsega: sprejem pritožbe, preverjanje pritožbe, obravnavo pritožbe in odgovor potrošniku v zvezi s pritožbo. Podjetje bo v najkrajšem možnem času oziroma najpozneje v 8 dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo. Nato bo sporočilo potrošniku, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Ponudnik si prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik nudi možnost izvensodnega reševanja sporov in drugih pravnih sredstev, ki se uporabljajo za podjetja, ter njihovi dostopnosti po 43b. členu ZVPot.
Skladno z zakonskimi normativi Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS. Dostop do platforme za Spletno reševanje potrošniških sporov: